این متخصص می گوید که یک نوع جدید از ویروس کرونا Omicron ممکن است در حال حاضر در ایالات متحده موجود باشد – CBS San Francisco


SANJOSE (KPIX) – پرزیدنت بایدن با محدود کردن سفر از منطقه ای از آفریقای جنوبی که در آن یک نوع جدید “مرتبط” از ویروس کرونا در آن کشف شده است به سایر کشورها می پیوندد. محدودیت های جدید از دوشنبه اعمال می شود.

سازمان بهداشت جهانی می‌گوید نوع “omicron” که در آفریقای جنوبی در حال گسترش است، “نوعی نگران کننده بسیار قابل حمل” است.

اگرچه هیچ موردی در ایالات متحده گزارش نشده است، دکتر سان فرانسیسکو، استاد پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، پیتر کین هونگ معتقد است که این گزینه از قبل وجود دارد.

دکتر گفت: “بله، احتمالاً این گزینه در حال حاضر در ایالات متحده وجود دارد، سفرهای زیادی بین آفریقای جنوبی و ایالات متحده وجود دارد.” کوین هونگز

کارشناسان بهداشت می گویند هنوز خیلی زود است که قضاوت کنیم که آیا نوع omicron می تواند باعث یک بیماری جدی شود یا اینکه آیا واکسن ها علیه آن کار می کنند.

دکتر. Qin-Hong گفت که ویژگی های این نوع در پروتئین های اوج آن یافت شده است.

حدود 30 جهش در اوج پروتئین و حدود 10 جهش در انتهای پروتئین اوج وجود دارد که به ویروس اجازه می دهد به بدن بچسبد، که می تواند آن را مسری تر کند و آنقدر متفاوت به نظر برسد که توسط آنتی بادی های واکسن یا واکسن شناسایی نشود. دکتر Qin-Hong گفت: ایمنی طبیعی.

Moderna و Pfizer معتقدند که می‌توانند واکسن‌های خود را در صورت نیاز شخصی‌سازی کنند، و Johnson & Johnson در حال آزمایش اثربخشی واکسن در برابر نوع omicron است.

مارک سامسون، که روزی که رئیس جمهور بیانیه ای درباره محدودیت های سفر از آفریقای جنوبی صادر کرد، از سن خوزه خارج شد، گفت که با این تصمیم موافق است.

سامسون گفت: “شما باید آن را نابود کنید.”

این محدودیت ها آفریقای جنوبی و هفت کشور دیگر در منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.

سامسون و سایر مسافران در مورد نسخه جدید خیلی هیجان زده به نظر نمی رسیدند. پس از تقریباً شش ماه کار با نوع دلتا بسیار قابل انتقال، آنها گفتند که در مورد کووید شگفت‌انگیزتر نیست.

تونی دییش که در حال ترک فرودگاه بین المللی مینتا سن خوزه بود، گفت: “من دوست دارم سفر کنم، بنابراین فقط باید ببینم.”

سامسون گفت: «آن‌ها اکنون به آن عادت کرده‌اند، همانطور که می‌گویند، طبیعی به نظر می‌رسد.