مدیریت تولید چیست و اهداف مدیریت تولید چه هستند؟

قابلیت تماس تلگرام کاربرد زیادی دارد، اما ممکن است مزاحمت برای شما را افزایش دهد. گزینهی اول دسترسی به گالری گوشی را از طریق تلگرام ممکن میکند. ارزیابی عملکرد به صورت دورهای (معمولاً سالانه) انجام میشود و در مقایسه با مدیریت عملکرد، پویایی لازم را ندارد. همه فرایندهای مدیریت عملکرد سازمانی، باید به صورت سالانه بررسی و در صورت نیاز بازنگری شوند. در صورتی که تماس صوتی را بهطور کامل غیر فعال کردهاید میتوانید با استفاده از گزینهی در پایین همین صفحه، افرادی را بهعنوان استثنا مشخص کنید تا همزمان با اینکه امکان برقراری تماس صوتی با شما برای همه غیر فعال است، اشخاص حاضر در این لیست امکان برقرار کردن تماس با شما داشته باشند. از این قسمت میتوانید بهعنوان لیست سیاه (در صورتی که تماس را فعال گذاشته باشید) یا بهعنوان لیست سفید (در صورتی که تماس را بسته باشید) استفاده کنید. امکان غیرفعالسازی پخش خودکار ویدیومسیج در تنظیمات تلگرام تعبیه شده است تا در صورت لزوم آن را غیر فعال کنید. مدیران و منابع انسانی میتوانند با اختصاص پروژه اضافی برای کمک به بهبود دانش و عملکرد، به عملکرد برتر کارکنان کمک کنند و به آنها امکان پیشرفت بیشتر را بدهند. بهعلاوه، کاربران نسخهی پریمیوم میتوانند با ایموجیهای متنوعتری به پستها و پیامها واکنش نشان دهند. ​ ​​!

پلتفرم های بومی

به این معنا که اگر پیام مورد نظر از شخصی با نام باشد، در بالای پیام فوروارد شده، نوشتهی درج خواهد شد و کاربران دیگر با کلیک روی نام میتوانند به پروفایل او دسترسی داشته باشند (البته نه در تمامی مواقع). به منظور بررسی سهم سبکهای هویت در استفاده مشکل آفرین از شبکههای اجتماعی از پرسشنامه جمعیت شناختی، مقیاس استفاده مشکل آفرین از اینترنت (یو، ۲۰۱۱) و پرسشنامه سبک های هویت (برزونسکی، ۱۹۹۷) استفاده شد. در سال ۱۹۴۵ ا- بارنست برای نخستین بار از اصطلاح قاعدهمند برای مشخص کردن الگوهایی از رشتهها استفاده کرد که مفاهیم را مشخص میکنند و به صورت رایج توسط عموم و دانشمندان علوم اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرد: گروههای محدود (مانند: قبایل و خانوادهها) و طبقات اجتماعی(مانند: جنسیّت و قومیت) (فرمان، ۲۰۰۶). در مواقعی که در پیام ارسالشده اشتباه تایپی دارد یا حتی در صورتی که از حرف ارسالشده پشیمان شدهاید، میتوانید با نگه داشتن انگشت روی پیام و انتخاب گزینهی ، پیام ارسالشدهی خود را ویرایش کنید.

مدیریت کارکنان

تلگرام از مدتها قبل امکان ویرایش پیامهای ارسالشده را فراهم کرده است. محصولی که به مرحله فروش میرسد، مشتریان و بازخوردهای آنها را به همراه دارد. این قابلیت نهتنها در گروه و چتهای شخصی بلکه در کانالها نیز کاربرد دارد. خوشبختانه تلگرام هماکنون از قابلیت حذف پیام پشتیبانی میکند. بسیاری از کارشناسان امنیت سایبری باور دارند که این حملات با گذشت زمان تنها پیچیدهتر و تهاجمیتر خواهند شد. بعد از آن که مکالمه برقرار شود، سه آیکون به صفحهی تماس اضافه خواهد شد. برای ارسال فایل کافی است به این صورت عمل کنید: با لمس آیکون سنجاق در کنار کادر نوشتاری، به منویی دسترسی خواهید داشت که شامل چندین گزینه است. کافی است روی آیکون میکروفون که در کنار کادر نوشتاری تلگرام قرار دارد، لمس کنید و نگه دارید. در صورت تمایل میتوانید با یک لمس کوتاه روی این آیکون، آن را به آیکون ویدیومسیج تغییر دهید. با این حال به نظر میرسد که حتی با بسترسازی برای کوچ اجباری کاربران به پلتفرمهای داخلی از طریق حذف رقبا نیز این پلتفرمها در جلب رضایت سرویسدهندگان داخلی چندان موفق نبوده و حالا وزیر ارتباطات را به تبلیغ برای برخی پلتفرمهای وب سایت هیراد خاص متهم میکنند. توجه داشته باشید که حتی در صورت مسدود یا محدود کردن دریافت تماس صوتی، شما همچنان میتوانید بدون محدودیت با دیگران تماس برقرار کنید.

بهعلاوه، حتی در صورت ویرایش پیام، همچنان برای شخص مورد نظر نوتیفیکیشن ارسال میشود و نمیتوانید شرایط را طوری تغییر دهید که شخص مقابل متوجه نشود که شما به او پیام داده بودید. گزینهی اول پیام را دوطرفه پاک میکند و گزینهی دوم صرفا باعث پاک شدن پیام برای شما میشود. با اینحال برای کاملتر شدن مطلب، به قابلیت تماس صوتی و ویدیویی تلگرام نیز اشاره میکنیم. بهلطف قابلیت موردبحث میتوانید پیامهایی ارسال کنید که بعد از مدتی مشخص بهصورت خودکار حذف میشوند. انگیزه بخشی به کارکنان یکی از وظایف مدیر حرفهای است که اهمیت زیادی دارد. در حالت عادی آیکون میکروفون در کنار باکس نوشتاری تلگرام وجود دارد که با لمس طولانی آن میتوانید اقدام به ضبط و ارسال ویس کنید. در صورتی که قصد ارسال ویس طولانیتری را دارید نیز میتوانید بعد از شروع ضبط، با کشیدن انگشت خود به سمت بالا (آیکون قفل) حالت ضبط را قفل کنید. برای برقراری تماس بر بستر تلگرام، کافی است با مراجعه به صفحهی پروفایل فرد موردنظر، روی آیکون یا ضربه بزنید. برای ریاکشن به پیام کافی است انگشت خود را برای مدتی کوتاه روی آن نگه دارید تا فهرست ایموجیها ظاهر شود.