بهترین پلتفرم معامله و ترید ارز دیجیتال در سال 2024 ارزتودی

استارت آپ ایرانی مشتری مداری و ارائه کالاهای باکیفیت از جمله نکاتی است که در گسترش این استارت آپ در بین مردم تقش داشته است بطوری که در حال حاضر نیز صدها نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از این طریق امرارمعاش می کنند و کارآفرینی بزرگی نیز حاصل شده است. تعداد کل واحدهای آن، ۳۵.۲۴ میلیارد خواهد بود و تعداد واحدهای در گردش آن در حال حاضر(۲۹ آوریل ۲۰۲۲) حدود ۶.۹۸ میلیارد است. سریال “گاندو” یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوسهای داخل و خارج از ایران است. بسیاری از این استارت آپها جز استارت آپهای جدید ایران بهحساب می آیند. استارت آپ کسب و کاری است که یک نیاز جدید و اساسی را بر طرف کند. اگرچه کسب و کارهای کوچک مزیتهایی زیادی دارند اما هر کسب و کار موفقی برای رشد بیشتر لازم است پیشرفت کند. پس از انتخابات ریاستجمهوری ایران در سال ۱۳۹۲ حسن روحانی پس از کسب مسند ریاستجمهوری، سورنا ستاری را به عنوان معاون علمی و فناوری خود منصوب کرد. پس از استعفای سورنا ستاری و اصرار وی؛ سید ابراهیم رئیسی رئیسجمهور طی حکمی روحالله دهقانی فیروزآبادی را در ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری خود منصوب پلتفرم های داخلی کرد.

استارت آپ بومی ستاری با این انتصاب، لقب جوانترین عضو کابینه دولت یازدهم را به خود اختصاص داد. واعظ زاده پس از آغاز به کار رسمی دولت دهم، شهریور ۱۳۸۸ از سمت خود استعفا داد. نسرین سلطانخواه ریاضیدان ایرانی پس از واعظزاده و در سال ۱۳۸۹، طی حکمی از سوی رئیسجمهور دولت دهم به سمت معاونت علمی و فناوری رئیسجمهوری رسید. حالا اعتمادی که طی سالها حمایت از پیامرسانها ایجاد شده، یکشبه با چالش روبهرو شده است. احمدینژاد با قبول استعفای واعظ زاده طی حکمی نسرین سلطانخواه را به عنوان معاون علمی و فناوری خود منصوب کرد. حسن روحانی از ابتدای کار خود در دولت یازدهم، مبنای سیاست اقتصادی را بر توسعه اقتصاد دانشبنیان برای گذار ایران از اقتصاد نفتی و تحقق اقتصاد بدون نفت از طریق اجرائی کردن و عملی سازی بندهای قانون حمایت از شرکتها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوریها و اختراعات را توسط معاون علمی و فناوری بنا ابری گذاشت. تحقیق و توسعه و افزایش ظرفیت خط تولید از طریق معافیتهای مالیاتی و گمرکی هدفمند منوط به فعالیتهای دانشبنیان، ارائه مجوز استقرار، جواز تأسیس و پروانه بهرهبرداری و ارائه تخفیف استفاده از خدمات آزمایشگاهی، معافیت از پرداخت حق بیمه قرار دادها، ممنوعیت از خرید کالای خارجی دارای ساخت داخل، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق توسعه ملی و نظام وظیفه فقط بخشی از حمایتهای انجام شده از شرکتهای دانشبنیان است.

پلتفرم های ایرانی برای پیدا کردن ایده میتوان به مشکلات خود و اطرافیان فکر کرده و برای حل آنها به دنبال ارائه راهحل گشت. پلتفرمها بستری عالی برای ارتباط دو یا چند گروه مختلف برای رفع نیازها فعالیت میکنند تا به راحتی به یکدیگر دسترسی پیدا کنند و در بستر فضای دیجیتال از این ارتباطات لذت ببرند. رئیس مرکز ملی فضای مجازی خاطرنشان کرد: این موضوع تا ۱۲ آذر سال گذشته طول کشید و بر اساس همان گزارش ۸۰ درصدی وزارت ارتباطات، رهبری حکم کردند که خدمات پایه شبکه ملی را دولت انجام دهد. دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه قوانین فعلی رسای لازم را ندارد، خاطرنشان کرد: شورا میتواند تصمیمگیری و سیاستگذاری کند، اما نمیتواند قانونگذاری کند و این کار طبق قانون اساسی، بر عهده مجلس شورای اسلامی است و از دوره جدید مجلس انتظار داریم به کمک شورا بیاید. کریمی مرید معاون راهبردی اجرایی و رئیس دبیرخانه دائمی شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام با اعلام این مطلب افزود: این پلتفرم که از توانمندی برگزاری کلاسها و آزمونهای آنلاین، انتشار کتب و محتوای آموزشی الکترونیک و نیز برگزاری رویدادهای آنلاین در سطح ملی و کشورهای اسلامی بهرهمند است، به پشتوانه زیرساختهای فنی قدرتمند، در مقایسه با پلتفرمهای مشابه دنیا همانند پلتفرمهای نیرو گرفته از نرمافزار شرکت ادوبی، از کارایی بالایی برخوردار بوده و توجه به مقوله امنیت اطلاعات و حریم خصوصی کاربران از ویژگیهای آن بهشمار میآید. ​​​.

در ۱۱ آبان ۱۴۰۱ نیز با صدور حکمی از سوی رئیسجمهوری، دهقانی فیروزآبادی به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاستجمهوری منصوب شد. مدیرعامل ایپکو تصریح کرد: در ادامه ایران خودرو قصد دارد، خانواده پیشرانه های سه سیلندر خود موسوم به را در سال 1403 به تولید انبوه برساند که یقینا کمک شایانی به کاهش مصرف سوخت و آلایندگی می کند، ضمن اینکه نسبت به تولید خودروهای الکتریکی نیز اقدام می کند. به مناسبت های مختلف تخفیف می دهد. در صورتی که شرکت ثبت شده واجد شرایط شرکت های دانش بنیان باشد و بر اساس ممیزی فکری و دانش خود شایسته استفاده از شرایط شرکت های دانش بنیان تشخیص داده شود، می تواند نسبت به ثبت ارزیابی شرکت های دانش بنیان اقدام کند. این موضوع کاملاً با رویکرد سنتی و پیشا دیجیتال مغایر است، لذا مستلزم دگرگون سازی تصورات پیشین و پارادایم های مسلط اقتصاد سنتی، بازار، صنعت و غیره و جایگزین کردن رویکردی نو و برآمده از فهم لایه ها و زنجیره ارزش است. جهان از حالت تخت و یکسو خارجشده نیوان است. حالت دیگری که وجود دارد این است که یک بدافزار -برای مثال یک – در موبایل کاربر وجود دارد که تبلیغ اپلیکیشنهای ایرانی را نشان میدهد. ​​!