وب سایت رسمی لوازم خانگی اسنوا

به طور مثال از کلید تک پل معمولی برای جریان ۲۰ آمپر در مدار روشنایی پارکینگ نمی توان استفاده کرد. به طور مثال در فضایی مانند فضای اداری استفاده از لوستر مناسب نیست و در عوض استفاده از چراغ های سقفی فلورسنت بهتر است. مواردی که باید در طراحی روشنایی مشخص و در نظر گرفته شود، مواردی مانند جانمایی چراغ ها و تعداد و نوع لامپ هاست که باید با نوع کاربری،شکل و ابعاد فضا و الزاماتی نظیر شدت روشنایی، خیرگی و … هم خوانی داشته باشند. ارتفاع پریز در آشپزخانه باید به گونه ای معین شود که با نوع مصرف کننده و تجهیزات تناسب داشته باشد. مدار پریز برق هم مثل مدار روشنایی نباید دارای واسط های سه تایی باشد در واقع هر پریز باید فقط به یک پریز بعد از خود برق دهد؛ یعنی ادامه دادن مدار پریز تنها از انتهای آن مجاز است. باز هم برای اطلاع بیشتر از طرح های خرید اقساطی و اینکه چه طرحی مناسب شرایط شماست لطفا با همکاران واحد فروش ما صحبت کنید و با تلفن همراهتون شماره 1699 بدون پیش شماره، داخلی 3 یا 4 تماس بگیرید.

تا چراغ انتهای خط روشنایی برابر ۳ درصد است.

اجرای لوله کشی ساختمان - لوله های فاضلاب - پمپ پنتاکس - لوله کشی ساختمان - تاسیسات نوری چه در فضای داخلی و چه در فضای باز، نیاز به تامین برق داریم که با استفاده از نوع مناسب سیم و کابل به دست می آید. محل لوله های عمودی را باید به صورتی در نظرگرفت که طول لوله کف خواب به میزان حداقل ممکن باشد. حداقل فیدر مجاز مدار روشنایی فیدر ۱۰ آمپر است. تا چراغ انتهای خط روشنایی برابر ۳ درصد است. چراغ های ایمنی بسته به موقعیت و ضرورت فنی ساختمان از فیدر روشنایی عادی یا فیدر جداگانه تغذیه می شوند. به عبارت بهتر انشعاب گرفتن از انتهای مدار ممکن است. همچنین، برای کاهش خطرات ایمنی و جلوگیری از قطع شدن کل سیستم، سیم کشی موازی بهتر است. توجه به این موارد در زمانی که سیستم لوله کشی به راحتی قابل دسترسی است، در وقت و هزینه شما صرفهجویی خواهد کرد. برای لوله گذاری ساختمان میتوانید از هیلتیهای چرخشی استفاده کنید؛ چرا که میتوانند در محیطهایی مانند دیواره و کف سقف به اندازه قطر مته، سوراخ و روزنه بگذارند و به سایر محیطها صدمه نزنند. شما با یک جست و جوی ساده میتوانید خصوصیات تمام آن ها را ببینید .

برند اسنوا با شعار از ابتدا تا انتها، متعهد به شما جزو برترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران به شما میرود. با تعبیه پریز معلوم و سپس ابتدا ارتباط پریزها را با هم و بعد با تابلوی تقسیم برق معین می شود. در این محاسبات در نظر گرفتن ضریب هم جواری و ضریب کاهش دمای محیط برای کلیدهای مینیاتوری الزامی است. در صورت نصب پریز ایزوله در حمام هم چنان رعایت الزامات ایمنی الزامی است. موضوع اقت ولتاژ پریز نیز مانند افت ولتاژ مدار روشنایی در محل های بزرگ و گسترده از جمله پارکینگ مجتمع های مسکونی بزرگ حائز اهمیت است. از جمله مکان هایی که باید برای آن ها روشنایی ایمنی در نظر گرفت شامل مشاعات ساختمان مثل راه های خروج، راه پله، لابی، پارکینگ، ورودی ساختمان، راه های فرار، فضای جلوی آسانسور و … است. به تطابق خروجی دیاگرام تابلو تقسیم با آدرس تغذیه مدار پریز باید دقت شود. &;​​​​!

در این گونه موارد توصیه می شود از کلید گردان یا رله ضربه ای در تابلو تعمیر پکیج گلدیران – تعمیر در محل | فنستا برق استفاده شود. در حمام های کوچک توصیه می شود پریزی نصب نشود. بنابراین استفاده از آن ها در مکان هایی مانند راهروها با توجه به قطع و وصل مکرر و کوتاه بودن زمان روشن بودن چراغ، توصیه نمی شود. اگر تعداد و قدرت اسپیلیت یونیت های موجود احتمالی در ساختمان مسکونی یا اداری طراحی شده توسط طراح مکانیک به گونه ای باشد که با محاسبه دیماند مورد نظر، به کنتور سه فاز نیاز شود، درخواست کنتور سه فاز داده می شود. به صورت کامل آموزش داده می شوند. سیمکشی با جعبه تقسیم: در این روش سیمهای برق در بالای دیوارها و از داخل لوله برق به صورت افقی عبور داده میشوند و در هر نقطهای که نیاز باشد (بالای پریزها و کلیدها) و در فاصله ۳۰ سانتیمتری از سقف بنا، قوطیهای تقسیم کار گذاشته میشوند که تقسیم سیم در داخل آنها صورت بگیرد.